רה"ע ביתר אחרי ניסיון הפיגוע: "אנחנו חיים בחלם"

אסתי פלד No Comments on רה"ע ביתר אחרי ניסיון הפיגוע: "אנחנו חיים בחלם"

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הורתי לחברת האבטחה העירונית שתבדוק באוטובוסים שנכנסים לעיר. הורדנו היום עשרות פועלים מהאוטובוסים, המשטרה ביקשה מהם להפסיק, אני אמרתי להם להמשיך. אנחנו פשוט חיים בחלם" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל שישי האחרון אירע נס בביתר עילית. מחבלים הניחו מטען חבלה באוטובוס, ובחסדי שמיים מרובים הוא לא התפוצץ. בשבת תפסו כוחות הביטחון את המחבלים הנתעבים.

ראש העיר מאיר רובינשטיין שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתריע על המצב הביטחוני: "אני בהלם ותדהמה, אנחנו חיים במדינת חלם. אני פניתי למשטרה זה לא עזר, פניתי לשרה רגב שתפסיק את התופעה הזו שפלסטינים עולים לאוטובוס ועוקפים את המחסומים" אמר.

"היום הורתי לחברת האבטחה העירונית שתבדוק באוטובוסים שנכנסים לעיר. הורדנו היום עשרות פועלים מהאוטובוסים, המשטרה ביקשה מהם להפסיק, אני אמרתי להם להמשיך. אנחנו פשוט חיים בחלם" כך רובינשטיין.

"אני חושב שמי שהולך ומסתובב בחוסאן הוא מאבד עצמו לדעת. בלילה הם זורקים עלינו אבנים, וביום יש תושבים שהולכים ומפרנסים אותם. ביקשנו כמה פעמים לבנות סביב ביתר לבנות גדר חכמה, אמרו לנו במשרד הביטחון שיש מקומות יותר מסוכנים. מהתקציב שלנו הוספנו מצלמות שפרוסות בעיר. אנחנו מחכים שאולי אחרי האירוע הזה שר הביטחון החדש יתקצב את הצרכים החשובים הללו".

"אני יצאתי אישית ללוות את המעקב אחרי האוטובוסים, הורידו משם שלוש פלסטינים, אבל עליי צעקו שאני מעכב אותם. מה שלא נעשה יהיו תלונות" סיפר רובינשטיין.

האזינו:

 



0 תגובות